\ الهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

m
ساعت3:26---30 تير 1393
میدونی فرق تو با مگس چیه؟؟؟؟؟؟مگس یه روز زندست رفت اعصابتو میاره ولی تو خدا صبرم بده همیشه رفت اعصابمو میاری
پاسخ:خدا صبرت بده!


Arezoo
ساعت15:02---18 تير 1393
عمری را تلف کردم تا بفهمم فهمیدن همه چیز لازم نیست.
پاسخ:لایک


vahid
ساعت8:43---6 تير 1393
میدونی فرق تو‌با عطر چیه؟؟؟؟؟
عطر یه روزی گل بوده ولی تو همیشه گلی...
پاسخ:فداتشم داداشی لحظهات شاد...


یاقوت
ساعت0:25---1 تير 1393

تلاش برای زنده کردنِ یک رابطهِ از دست رفته
مثل اینه که بخوای یه چای سردشده رو با ریختن آب جوش گرم کنی
نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش
پاسخ:بعله بعله.نکته نابی بود


sdjjad
ساعت18:18---30 خرداد 1393
تو حاضری ومن غایب ..ای امام خوبی ها ..اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:الهم عجل لولیک الفرج


ترلان
ساعت21:48---29 خرداد 1393
چقدر دوست داشتم یك نفر از من می پرسید چرا نگاه هایت انقدر غمگین است ؟

چرا لبخندهایت انقدر بی رنگ است ؟
اما افسوس ... هیچ كس نبود همیشه من بودم و من و تنهایی پر از خاطره .

اری با تو هستم .. با تویی كه از كنارم گذشتی... و حتی یك بار هم نپرسیدی

چرا چشم هایت همیشه بارانی است
پاسخ:چرا نگاهات انقد غمگینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا لبخندات انقد بیرنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا چشات همیشه بارونیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ د آخه چراااااااااااااا؟؟؟؟ ببین من پرسیدم ولی تو جواب ندادیا!یادت باشه^^


گیتی
ساعت17:03---26 خرداد 1393
به خاطرتو موسمم درس کردم یه ساده دیگه مونده بگمش ساده مثه دلتنگی من باسه شماسه کله پوک اخیش خالی شدم
پاسخ:مرگه داداش تعارف نکن زور بزن ببین دیگه ساده نداری تو بساتت؟!!!
حیفی تو واقعا داری هدر میشیا:))


ترلان
ساعت14:51---26 خرداد 1393


لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم







قــاب گــرفتمــــ







بــ ــه صـورتـم آویختــم !







حــالا بـا خیــال راحــت







هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ







” بغـــض ” مـیکنمــــ …
پاسخ:بیخود نیس میگن هرکی زیادی میخنده زیر اون لبخندش غمی بی پایان داره


shadmehr
ساعت13:41---26 خرداد 1393
خدایی ایول...دمت گرم... با جواب نظرم حال کردم..
پاسخ:هه!


shima
ساعت22:01---25 خرداد 1393
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ،
ﺍﻣﺎ ﺑﺪ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﯾﻨﺴﺖ
ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯿﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﭘﺮ ﮐﻨﯽ،
ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﺷﺎﻥ
ﺑﻪ ﺭﻭﺷﻦ ﯾﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﯾﮏ ﭼﺮﺍﻍ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ…
پاسخ:الان شما به جامعه ی بروبچ نت نشین توهین کردی؟!!!عایا؟


arash
ساعت17:03---25 خرداد 1393
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی​ماند

دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

دیشب گله زلفش با باد همی​کردم

گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی

صد باد صبا این جا با سلسله می​رقصند

این است حریف ای دل تا باد نپیمایی

مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد

کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی

یا رب به که شاید گفت این نکته که در عالم

رخساره به کس ننمود آن شاهد هرجایی

ساقی چمن گل را بی روی تو رنگی نیست

شمشاد خرامان کن تا باغ بیارایی

ای درد توام درمان در بستر ناکامی

و ای یاد توام مونس در گوشه تنهایی

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم

لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی

فکر خود و رای خود در عالم رندی نیست

کفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی

زین دایره مینا خونین جگرم می ده

تا حل کنم این مشکل در ساغر مینایی

حافظ شب هجران شد بوی خوش وصل آمد

شادیت مبارک باد ای عاشق شیدایی...

حافظ شیرازی

سلام خدمت شما دوست بزرگوار.

پیشاپیش فرارسیدن نیمه ی شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت را

خدمت شما تبریک عرض میکنم.

به امید ظهور آقای خوبی ها.

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:الهم عجل لولیک الفرج


مهرنوش
ساعت14:59---25 خرداد 1393
سلااااااام به مهتاب جان گلم.......
عزیزم وب قشنگ بود قشنگ ترم شد.........
مطلب گذاشتم ....بیاببین......
کاملا معلووووومه خیلی شارژم نه.....آخه امتحانام ی چند روزی میشه تموم شده...... اومدی نظریادت نرهاااا....!!
پاسخ:هه اره خیلی معلومه گلم حسابی مجنونی^^اومدم.چشم


گیتی
ساعت12:28---25 خرداد 1393
مورد عفووگذشت ماقرارگرفتی رفیق
پاسخ:اقایون،خانوما بزنید دس قشنگه رو به افتخارمون................


گیتی
ساعت21:55---24 خرداد 1393

چطوری بی مرام من قهرم الان معلومنی؟؟؟؟؟؟؟؟ بزاربااین شعره معلومش کنم
دوستی باهر که کردم خصم مادر زاد شد‏
آشیان هرجا گزیدم لانه صیاد شد
آن رفیقی راکه باخون وجگر پروردمش ‏
وقت کشتن، برسر دار آمد و جلاد شد . . .
پاسخ:یکی بیاد پا درمیونی کنه خب ثواب داره ها..گریه



мѻ§ϯα£α √
ساعت20:59---24 خرداد 1393
ابجی چرا قالب وبتو عوض نمیکنی تا توهم استایل جدید بشی؟
پاسخ:اخه داداشی اگه دقت کنی به اسم وبلاگم همین قالب فقط میاد!ایشالا فرصت کنم اسمشو عوض میکنم


shadmehr
ساعت14:30---24 خرداد 1393
سلام...
...کجایی نیستی؟
من بدون تو....................
پاسخ:این مکالمه ی آقاشادمهر با امام زمان بودا:))فکره بد نکنین!!


محمد
ساعت9:30---24 خرداد 1393
تو این لحظه چشماتو ازمن نگیر

من از بودن تو نفس میکشم

بهت قول میدم نباشی یه روز

از این زندگی پامو پس میکشم
پاسخ:زیبا بود


مهران
ساعت0:57---24 خرداد 1393
سلام اجی گلم ...اجی جونم من اون متن رو خوندم و اصن تمسخر امدن امام زمان (که جان من و هزاران نفر بهتر از من فدای خاک پایش بشه)نبود اون درواقع کنایه به مدعیان دروغین انتظار بود...اگه همه منتظر واقعیی باشیم حتما انتظار و غیبت امام زمان زودتر تمام میشد....ولی اگه بازم باعث ناراحتیتون شدم معذرت میخام..

همیشه سلامت و موفق باشی

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ: :))قربونت داداشی


rooze19
ساعت23:14---23 خرداد 1393
ممنون کہ اومدی آبجی جون
پاسخ: :))


مهران
ساعت19:25---23 خرداد 1393

ما مدعیان دل خزانی داریم

باحضرت دجال تبانی داریم

ما لافزنان ندبه و اشک و آه ایم

این جمعه نیا جام جهانی داریم

الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:متاسفم واقعا:((

البته مطمئنا این داداش مهرانه ما این متنو بدونه خوندن از جایی کپی پیس کردن و منظوری نداشتن..



ترلان
ساعت14:53---23 خرداد 1393
یه روز خـانومـی قبـل از برگشتـن هـمسرش از سـر کار،در نـامه ای نـوشت:
"مـن خونـه رو تا ابـد تـرک کردم و دیگـه حاضـر نیستـم با تـو زندگـی کـنم!!"
نامـه رو گـذاشت روی مـیزو خـودش رفت زیـر تخـت خـواب قـایم شد که عکـس العـمل شـوهرش رو بـعد از خـوندن نامـه ببینـه!!!
شوهـرش خـسته از سـر کار میـاد و وارد اتـاق شـد و چشمـش به کـاغذ روی میـز افتـاد و نامـه ی همسـرش رو خـوند،،،
پس از خـوندن نامـه با خونسـردی روی کاغـذ چیـزی نوشـت،
در همیـن هنگـام زنـگ موبایـل شوهـر به شـدا در میـاد و شوهـر جـواب میـده:
"سـلام عزیـزم،من فـقط لبـاسامو عـوض کنم میـام،،،منتـظرم باش فـدات شم،،،خداروشـکر ایـن زنم از خـونه رفتـه و برا هـمیشه گورشـو گم کـرده،ایـشالا دیگـه ریختـشو نبینـم،من تـا نیـم ساعت دیگـه پـیشتـم"
بـعد در حالـی که داشـت زیر لـب آواز مـی خوند از خـونه خارج شد،،،
زن که از شـدت عصـبانیت و ناراحـتی داشت مـی مرد بـعد از خروج شـوهرش،از زیـر تخـت بیـرون اومـد ورفت ببیـنه شوهـرش چی رو کاغـذ نوشـته،،،
دیـد شوهـرش نوشـته:
"خـنـگــول دیـوونــه،کـف پــای چـپـت مـعــلوم بــود!!
مــن مـیـرم نـون بـخــرم و بـیــام=))))"
پاسخ:^^شوهرم شوهرای قدیم^^


ترلان
ساعت14:50---23 خرداد 1393
خیلیی ناایس بود اجی دمت گرم

پاسخ:فدات ترلان جون


محمد
ساعت14:34---23 خرداد 1393
نـــه نمیــــدانــــی!


هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد


ایـــن آرامــش ظــاهــر و ایــن دل نــا آرام چقــــدر خستـــــــه ام میـــکنــد…


دلتنـــــ♥ـــگی

فــــقط از ندیدن نیست

لــــــــحظه های "بی خبری"

همیــــــــشه پر از دلتــــــــنگیست.....

پاسخ:مر30 آقامحمد:))


گیتی
ساعت13:12---23 خرداد 1393

خیلی لایک واقعا خداییش قشنگ بود اوامنتظر
منتظریت توحلقم بعدمن امشبم دعوتم بدون تومجلسوترکوندم باباکرم رفتم همه موندن توکفم امشب بیاباهم بریم خوش می گذره هاتازه دلمم واست تنگ شده بسی

پاسخ:درود گیتی جونم...آره آره میدونم!خیلی خومشل بود...!

ع؟کوفتت شه همش میری دعوتی:((دمت گرم ک کنفیکونشون کردی!جامنم خالی بکردی:))

آخ دله منم واست بتنگیده..هــی..امان از روزگار!!

 



saeedsingle
ساعت12:20---23 خرداد 1393
دقیقا از کدوم شهر خراسان رضوی هستی؟؟؟

پاسخ:دقیقه دقیقش کاشمری هستم...


saeedsingle
ساعت12:19---23 خرداد 1393
مرسی ابجی از حضور گرمت

پاسخ:قابل شمارو نداش


saeedsingle
ساعت11:52---23 خرداد 1393
لایکــــــــــ پستای
امام زمانی...
ابجی اون موقع ک اومدی
شعرش کامل نخورده بود
اگه دوس داشتی الان بیا و ببین
کاملش رو

پاسخ:چاکره شما.چشم چشم اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, | 11:3 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |